آذر ۱۰، ۱۳۹۵

نگرانی های خود را بر دوش عیسی مسیح بگذارید




نگران گرفتاریهایتان نباشید
نگران اینکه کار و شغلتان را از دست داده اید نباشید
نگران بیماری که دارید نباشید
ما در هر وضعیتی از زندگی که باشێم همیشه باید در نام عیسی مسیح با شادی و ایمان کامل خداوندمان را جلال دهیم و او را شکر کنیم . بخاطر هر چیزی که به ما داده حتی گرفتاری و بیماری یا مشکلات دیگر باز هم باید با شادی او را پرستش کنیم.چون خداوند محبت است، بنابراین محبت خداوندی در قلب ما جای داره و جایی که محبت خداوندی ساکن است جایی برای نگرانی نیست .ما باید شاد باشیم چون خداوند با شادی ما رو آفریده . باید چراغ امید همیشه در دلمان روشن باشه تا دیگران این نور را ببینند .محبت واقعی و امید واقعی یک ایماندار را ببینند و شادی کردن در نام عیسی مسیح را با وجود تمام گرفتاریهایمان ببینند و این قدرت رو حس کنند . زندگی ما ایمانداران همیشه در دل آنهایی که به عیسی مسیح خداوند ایمان ندارند تاثیر میزاره و دلسون رو نرم میکنه تا قلبشون رو باز کنند برای ساکن شدن عیسی مسیح در قلب اونها.
ما بایاد یاد بگیریم که نگران هیچ چیز نباشێم جون خداوند را در زندگیمان داریم ، چون روح القدس راه رو به ما نشون میده و ما رو در هر حالتی به مقصد میرسونه .
پس نگران نباشید اگر که مشکلی در زندگیتان هست .
همین حالا در نام عیسی مسیح مشکلاتمان را به او واگذار کنیم و دیگر غصه ی هیچ جیزی را نخوریم .
ما عیسی مسیح رو داریم . پس دلیلی برای نگرانی و ترس از آینده و روبرو شدن با مشکلات ندرایم . ما یک مسیحی هستیم و زندگی ما در دستان عیسی مسیح خداوند است .
امیدوارم که اگر به هر دلیلی نگرانی و اضطرابی در زندگیتون هست همین حالا در نام عیسی مسیح دلتون آروم بگیره و مشکلاتتون رو بسرین به دست خود خدا .
عیسی مسیح ما رو تنها نمیزاره اگر با ایمان کامل اضطراب و نگرانی را از خودمان دور کنیم و به کار خدا اعتماد داشته باشێم

. آمین

هیچ نظری موجود نیست: