شهریور ۱۶، ۱۳۹۴

عيسي مسيح زنده است





عيسي مسيح زنده است. كلام خدا مي گويد كه او ديروز، امروز و تا ابدالاباد همان است. يك بار ديگر اين كلام مسيح را بخاطر شما مي آورم:«خدا جهان را اينقدر محبت نمود كه پسر يگانه خود را داد تا هر كه بر او ايمان آورد هلاك نگردد، بلكه حيات جاوداني يابد.»( یوحنا) او بخاطر گناه شخص شما مرد، شما شايسته مرگ بوديد، اما او مرگ شما را به جان خود گرفت تا شما نميريد. ريشه شما از آدم است، تا زماني كه به  اين ريشه متصل باشيد هرگز قادر نخواهيد بود كه به ملكوت خدا راه پيدا كنيد، اما اگر به عيسي مسيح ايمان بياوريد و به اين ريشه پيوند بخوريد، او حياتي را كه در خود دارد به شما نيز منتقل خواهد كرد و شما نيز صاحب حيات جاويدان خواهيد شد، و چون او قدوس و عادل است، شما نيز قدوس و عادل خواهيد شد و آنگاه شايستگي خواهيد يافت تا وارد ملكوت خدا شويد.
عيسي مي گويد:«اينك بر در ايستاده مي كوبم، اگر كسي آواز مرا بشنود و در را باز كند به نزد او در خواهم آمد و با وي شام خواهم خورد و او نيز با من .»
(مكاشفه 20:3)
 عيسي دو هزار سال است كه بر در قلب تمامي انسانها منجمله شما ايستاده و مي كوبد، اگر آواز او را كه اينك شما را مخاطب قرار ميدهد بشنويد و درِ قلب خود را به روي او باز كنيد، وارد خواهد شد و با شما يك مشاركت و مصاحبت عالي و جاوداني خواهد داشت. 

هیچ نظری موجود نیست: